Bir yurttaş aktivisti, şehrin birçok bölgesindeki su basmasının nedeni olarak Pune Municipal Corporation’ın (PMC) yolların yeniden inşası veya onarımındaki planlama eksikliğini suçladı.
Engebeli yol yüzeyleri nedeniyle yağmur suyu tamamen tahliye edilememektedir. Aktivist, birçok yerde fırtına kanalizasyon bacalarının sokak seviyesinden daha yüksek olduğunu ve bazılarının da eğimli sokakların tepesinde olduğunu söylüyor. (HT FOTOĞRAF)
Vatandaş aktivisti Vivek Velankar, konuyu Pune Şehri Komiseri ile gündeme getirdi ve muson hazırlık çalışmalarından sorumlu müteahhitler ve yetkililere karşı harekete geçilmesi çağrısında bulundu.
Velankar, “Yol yüzeyleri engebeli olduğu için yağmur suları tam olarak tahliye edilemiyor. Fırtına kanalizasyon bacaları birkaç yerde sokak seviyesinden daha yüksektir ve bazıları da eğimli sokakların tepesindedir. İnşaat mühendisleri ve müteahhitler, yol onarımlarına para harcamadan önce bu konuyu ele almalıydı.”
Aktivist, şehir yetkililerinin düzensiz rögar deliklerini araştırması ve su basmasını önlemek için proaktif önlemler alması gerektiğini söyledi.
“Shastri Yolu, Mhatre Köprüsü Kavşağı, Vithalwadi, Bibwewadi, Salunkhe Vihar Kavşağı, Lokmanyanagar ve Kothrud sakinleri su basması olaylarını bildirdiler. “Bu tür raporlar, yalnızca PMC’nin su basmasıyla mücadele için etkili fırtına kanalizasyonları inşa etmek için büyük miktarda vergi mükelleflerinin parasını harcadığı iddiasını çürütüyor” dedi.
Engebeli yol yüzeyleri nedeniyle yağmur suyu tamamen tahliye edilememektedir. Aktivist, birçok yerde fırtına kanalizasyon bacalarının sokak seviyesinden daha yüksek olduğunu ve bazılarının da eğimli sokakların tepesinde olduğunu söylüyor. (HT FOTOĞRAF)
Vatandaş aktivisti Vivek Velankar, konuyu Pune Şehri Komiseri ile gündeme getirdi ve muson hazırlık çalışmalarından sorumlu müteahhitler ve yetkililere karşı harekete geçilmesi çağrısında bulundu.
Velankar, “Yol yüzeyleri engebeli olduğu için yağmur suları tam olarak tahliye edilemiyor. Fırtına kanalizasyon bacaları birkaç yerde sokak seviyesinden daha yüksektir ve bazıları da eğimli sokakların tepesindedir. İnşaat mühendisleri ve müteahhitler, yol onarımlarına para harcamadan önce bu konuyu ele almalıydı.”
Aktivist, şehir yetkililerinin düzensiz rögar deliklerini araştırması ve su basmasını önlemek için proaktif önlemler alması gerektiğini söyledi.
“Shastri Yolu, Mhatre Köprüsü Kavşağı, Vithalwadi, Bibwewadi, Salunkhe Vihar Kavşağı, Lokmanyanagar ve Kothrud sakinleri su basması olaylarını bildirdiler. “Bu tür raporlar, yalnızca PMC’nin su basmasıyla mücadele için etkili fırtına kanalizasyonları inşa etmek için büyük miktarda vergi mükelleflerinin parasını harcadığı iddiasını çürütüyor” dedi.