Alanınız: Pune Metro, son mil bağlantısı sunmalıdır

hulya

New member
Pune Metro Rail’in yolcu sayısı, geçen yıl 6 Mart’ta çok duyurulan lansmanından bu yana düştü. Son mil bağlantısının olmaması ve rotaların yavaş genişlemesi, tesisin düşük talep gördüğü anlamına geliyor. Okuyucular, bu toplu taşımanın popülaritesini artırmak için alınan önlemleri paylaşıyor.


Son mil bağlantısının olmaması ve rotaların yavaş genişlemesi, tesisin düşük talep gördüğü anlamına geliyor. (HT DOSYASI FOTOĞRAFI)

Projeyi öncelikli olarak tamamla

Maharashtra Metro Rail Corporation Limited (Maha-Metro) hedefleri izlemeye başlayacaktı. Ne zaman proje bitiş tarihinin bir nedenle uzatıldığını duysak. Nitelikli çalışanlardan oluşan bir ekip, böylesine büyük bir projeyi yönetiyor. Bu uzmanların olası sorunları ve bunlara karşılık gelen çözümleri daha iyi planlamasını ve anlamasını bekliyoruz. Zamanın ve paranın değerini de anlamalısınız. Bu projede yer alan halkın parasıdır. İnsanlara ve paralarına değer vermeye başladıklarında, bu projelerin son teslim tarihlerini karşılayacağına ve başarılı olacağına eminim. İnsanlar son kilometreye geldiklerinde metroyu kullanacaklar.

Ankit Rungta

Yaşlılar için daha iyi ilerleme fırsatları yaratın


Metro başladığında, başlangıçta aşırı kalabalıktı. Ama şimdi kalabalık değil. Metronun zaman döngüsü azaltılacak. Metro seferleri azaltılmalı ki insanlar beklemek zorunda kalmasın ve gideceği yere zamanında varsın. İstasyon sayısı da artırılmalıdır. Çoğu zaman yürüyen merdiven veya asansör kapalıdır, bu nedenle metroya ulaşmak için birçok basamak çıkmanız gerekir. Yaşlıların metroya erişmesi için ayrı bir asansör veya başka bir tesis sağlanmalıdır.

Gauri Marne

Son mil bağlantısı sağlayın


Şu anda metro yolcu sayısının düşmesinin birkaç nedeni var. Şimdiye kadar, bağlantı sınırlıdır ve bu, yapım aşamasındaki hatlar çalışır duruma geldiğinde iyileşebilir. İlk ve son mil bağlantısının bulunmaması ve işe gidip gelenler için metro istasyonlarında sınırlı park yeri, insanların metroya binmekten çekinmelerinin ana nedenleridir. Hükümet, yolcuların metroya gitmek için kullanabilecekleri iki tekerlekli taksileri yasakladı. Devletin diğer hatları da bir an önce tamamlaması gerekiyor.

Arun Bhardwaj

Daha iyi park etme seçenekleri sunun


Tren istasyonlarındaki boş park yerlerinin olmaması, bu yıl ele alınması gereken en önemli konulardan biridir. Delhi Metrosu’ndan ve son mil bağlantısı ve kapsama alanı aracılığıyla halk için gidip gelme sorunlarını nasıl çözdüklerini öğrenmeliyiz.

Nil Parmar

Tüm alanları kapsa


Kuşbakışı bakıldığında, Kharadi, Mundhwa, Katraj, Hadapsar, Cantonment ve Eski Şehir bölgesi (Peth bölgesi) gibi alanlar, çoğu insanın işe gidip geldiği yerlerdir. Pune Metro bu alanlarda henüz hizmet vermemiştir. Şehrin sadece bir mahallesinde çalıştığını söyleyebilirim. Diğer kadranları örtmek ve kadranları birbirine bağlamak, 6. büyük şehirde başarıya kesinlikle yol açacaktır.

Ajay Khirdikar

Mahalleli metroya geçmek istemiyor


Pune, Hindistan’da uzun bir kapıdan kapıya iki tekerlekli ulaşım kültürüne sahip şehirlerden biridir. Bu uygulama, bölge sakinleri arasında yerleşik bir alışkanlık haline geldi ve ulaşım modlarını değiştirmeyi zorlaştırdı. Pune Metro’yu sürdürülebilir bir ulaşım kaynağı yapmak için daha fazla rota, gelişmiş bağlantı ve daha fazla istasyon onu daha uygun hale getirebilir. Tüm metro sistemi çalışır duruma geldiğinde, insanlar buna daha fazla eğilimli olacaktır.

Anisha Puranik

Diğer istasyonlarda işlerinizi halledin


Metroyu beş istasyona açmak yetmiyor, bu mesafeyi otobüsle çok daha sık ve kısa sürede rahatlıkla gidip gelebiliyoruz. Metro, Pune gibi bir şehir için ana ulaşım modu olma konusunda büyük bir potansiyele sahip ve bunu tanıtmanın tek yolu, hattın inşaatını bir an önce bitirip kullanıma sunmaktır.

Anuşka Vani

Hızlı yol yeraltı çalışması


Kamuoyunun güven eksikliğinden dolayı hükümetin metro çalışmalarını hızlandırması ve projeyi tamamlaması gerekiyor. Son mil bağlantısı için güvenli park tesisleri uygulanmalıdır.

Sagar Tamhane