Hadapsar Tren İstasyonunda çalışmaların %30’u tamamlandı

hulya

New member
Uydu terminali olarak geliştirilmekte olan Hadapsar Tren İstasyonu’nda çalışmalar tüm hızıyla devam ederken, çalışmaların yüzde 30’u tamamlandı. Bu projenin maliyeti ₹Yetkililer Cuma günü 135 crore dedi. Pune tren istasyonundaki platformu genişletme çalışmaları da sürüyor.


Uydu terminali olarak geliştirilmekte olan Hadapsar Tren İstasyonu’nda çalışmalar tüm hızıyla devam ederken, çalışmaların yüzde 30’u tamamlandı. (HT FOTOĞRAF)

İşin kapsamı şunları kapsamaktadır: Yukarı ve aşağı platformların 600 metre uzatılması, mevcut UP yük hattının ortak UP&DN yolcu treni hattına dönüştürülmesi, UP tarafında ilave yük hattının temini, yeni istasyon binasının inşası, ulaşım tesisleri alanı, park alanları ve su tedarik tanklarının sağlanması.

İstasyonda tamamlanan çalışmalar kapsamında 1, 2 ve 3 numaralı peronların 24 araç uzunluğuna kadar uzatılması sağlanırken, yolcu konforu da artırıldı. ₹Genel bekleme salonu, executive lounge, rezervasyon ofisi, 5 banko, platformlar üzerinde 800 metre uzunluğunda gölgelik, sulama tesisleri, anons sistemi, 3 yolcu dinlenme odası, bagaj ofisi, nöbet odası ve paket gibi planlanan tesislerle 11.69 crore ilerlemektedir. ofis, trafo binası, trafik alanı, park alanları, yol genişletme, mevcut mahallelerin yıkılması ve eski tren istasyonu binası,

“Hadapsar tren istasyonu, Pune bölümünün Gati-shakti birimi tarafından Amrit Bharat tren istasyonu planı kapsamında geliştiriliyor. Asansörler, yürüyen merdivenler, 12 m genişliğinde yaya köprüsü ve çatı katı plazası, bekleme odaları, dinlenme odaları vb. gibi tüm modern tesisler, istasyondaki yolculara havaalanı benzeri bir deneyim sunmak için geliştirilecek” dedi. Bölüm Ticari Müdürü ve Halkla İlişkiler Sorumlusu Ramdas Bhise , Pune’dan Demiryolu Departmanı.

Bu arada, Pune platformu No. 2, 3 ve 6’nın 24 otobüs için genişletilmesi devam ediyor ve tahmini maliyet yaklaşık. ₹51,85 crore. İşin kapsamı şunları içermektedir: 2,3,6 numaralı platformun 24 kabin LHB ve 26 kabin ICF uzunluğu için uzatılması, rayların kaldırılması için 6 adet çift elmas anahtar ve 1 No’lu Platformlar ile 1 No’lu Platformlar arasında 2 adet tam boy yük treni durdurma hattının inşası. 2.