Linear Garden Street, Pimpri-Chinchwad'daki yol derecelendirme anketinde ilk sırada yer alıyor

hulya

New member
Pimpri-Chinchwad Belediye Şirketi'nin (PCMC) Ulaştırma ve Kalkınma Politikası Enstitüsü (ITDP) ile işbirliği içinde yürüttüğü altı aylık araştırma projesinin bir parçası olarak, sürekli ulaşım nedeniyle ikiz şehir Linear Garden'daki yürüyüş ve bisiklet ağını genişletmek için yeterli yürüyüş ve bisiklet altyapısı ile sokak, sokak derecelendirme çalışmasında ilk sırada yer aldı.


Ankette Vishalnagar DP Yolu, Nigdi Yolu ve DY Patil Yolu sırasıyla ikinci, üçüncü ve dördüncü sırada yer aldı. (TEMSİLCİ FOTOĞRAFI)

Ankette Vishalnagar DP Yolu, Nigdi Yolu ve DY Patil Yolu sırasıyla ikinci, üçüncü ve dördüncü sırada yer aldı. Öte yandan, eski Mumbai-Pune Otoyolu, Dighi-Alandi Yolu ve Hutatma Chowk'tan Sambhaji Chowk Yolu'na (Pradhikaran) giden yol, yetersiz yürüyüş ve bisiklet altyapısı nedeniyle en kötü puanı aldı.

Ram Mandir ile ilgili en son güncellemeler için bizi takip etmeye devam edin! buraya tıklayın

Proje bulguları, PCMC tarafından düzenlenen ve yakın zamanda sonuçlanan Akıllı Şehirler Misyonu ulusal çalıştayında “Yollar ve Kentsel Alanlar” konulu “Yürüyüş ve Bisiklete Dair Pimpri-Chinchwad” başlıklı ayrıntılı bir yol değerlendirme raporu olarak yayınlandı. ITDP'ye göre Pimpri-Chinchwad'daki 13 yol araştırıldı ve 1.300'ü yaya ve 140'ı bisikletli olmak üzere yaklaşık 1.850 vatandaşla röportaj yapıldı. Yol değerlendirme çerçevesi beş temel ilkeye dayanıyordu: hareket özgürlüğü, güvenlik, yaşam kalitesi, erişilebilirlik ve kapsayıcılık ve mavi-yeşil altyapı.

Raporda her yolun ayrıntılı bir değerlendirmesi yapılıyor ve altyapıdaki boşluklar vurgulanıyor. Yaya yolları ve bisiklet yollarındaki araç engelleri ve yasa dışı satışların, tüm yollarda yayalar ve bisikletliler için önemli caydırıcı unsurlar olduğu vurgulanıyor. Hız yapan araçlar, yayalar ve bisikletliler için önemli bir yol güvenliği riski olarak değerlendirilmektedir.

Rapor hakkında yorum yapan PCMC Komiseri Shekhar Singh, “Yakında Pradhikaran'da Harit Setu Master Planının pilot uygulamasına başlayacağız.” dedi. PCMC, bunun kaynak yoğun bir proje olduğunun bilincindedir. Bu nedenle, bu projenin başarısını garantilemek için PCMC veriye dayalı bir yaklaşım benimsemeye kararlıdır.”

ITDP müdür yardımcısı Pranjal Kulkarni şunları söyledi: “Pimpri-Chinchwad'daki yollar 30 km/saat ve 40 km/saat hız limitlerine göre tasarlandı. Ancak 13 yolun tamamında yapılan hız ölçümleri, ölçülen ortalama hızın 50 km/saat civarında olduğunu ve güvenlik sınırlarının aşıldığını gösterdi. Öte yandan PCMC'de Pimpri Chowk, Kalewadi Phata, Nashik Phata ve Bhosari Chowk gibi yaklaşık 30 badminton kortunun sığabileceği bazı güvensiz merkezler var! Bu kadar hızlı giden araçların ortasında bir çocuğun ya da yaşlı bir kişinin karşıdan karşıya geçmeye çalıştığını düşünün.”

Kulkarni ayrıca şunları söyledi: “Şirketin sırtına örtülü bir şekilde yanıt verenlerin yaklaşık %91'i, şehir genelinde bu tür yolların (Linear Garden Caddesi gibi) daha fazla olmasını istedi.” Ancak PCMC'de sıkı yaptırımların uygulanması acil bir ihtiyaçtır. Bu konu son birkaç aydır kentteki çeşitli platformlarda tartışılıyor. Rapor artık bu iddiayı güçlü veri noktalarıyla destekliyor. Komiser ve yetkililer, kullanıcı deneyimini iyileştirmek için gerekli önlemleri almayı kabul etti.”

Ulusal Kentsel Mobilite Hindistan (UMI) konferansında ve Bloomberg Bisiklet Altyapısı Girişimi (BICI) uluslararası finansman yarışmasında elde edilen son zaferlerle neşelenen PCMC, ikiz şehirdeki yürüyüş ve bisiklet ağını genişletmeyi planlıyor.