Maha Metro, RTO-Bund Garden hattındaki patikayı yeniden boyutlandırmaya başlıyor

hulya

New member
PUNE


Şehir yönetimine göre, caddenin her iki tarafında olağan patika genişliği 1,5 ila 1,8 metredir. (HT FOTOĞRAF)

Hem Pune Belediye Şirketi (PMC) hem de Pune Trafik Polisi Departmanı, Maharashtra Metro Demiryolu Şirketi Limited’e (Maha Metro) yazıp, onlardan Bund’a giden Bölgesel Ulaşım Ofisi’ndeki (RTO) patikayı kısaltmalarını ve şerit genişliğini daraltmalarını istedi. Düzgün trafik akışını artırmak için Maha Metro nihayet yürüme mesafesini kısaltmaya başladı.

Hindustan Times, 27 Mart tarihli sayısında Maha Metro tarafından dikilen metro sütunlarının ve Maha Metro tarafından yeniden tasarlanan yürüyüş yolunun (PMC’ye danışmadan) bu yoğun rotadaki şerit genişliğini nasıl daralttığını ve bunun sonucunda araçların önemli ölçüde yavaşladığını ve yolcuların taciz edildiğini bildirdi. PMC’nin Maha Metro’ya yazarak yaya yolunu daha düzgün araç akışı sağlayacak şekilde yeniden boyutlandırmasını istemek zorunda kalması.

PMC’ye göre, Pune Trafik Polis Departmanı da Maha Metro’ya yazarak yolu sıkıştırdığı ve söz konusu güzergahta sık sık kazalara neden olduğu için patika genişliğini azaltmalarını istedi. Yetkililer, Maha Metro’nun iki harfi not aldığını ve sonunda yaya yolunun genişliğini azaltmaya başladığını söyledi.

Maha Metro Müdürü (İşler) Atul Gadgil şunları söyledi: “Çeşitli yetkililerle görüştükten sonra yaya yolunun yeniden inşasına başladık. PMC zaten yürüme mesafesini azaltmamızı istemişti ve şimdi Pune Trafik Polisi de bize yazdı. O yüzden işe koyulduk.”

Daha önce, Polis Komiser Yardımcısı (Trafik) Vijay Magar, “Büyük kaldırım nedeniyle, RTO – Bund Garden güzergahında trafik sıkışıklığı ve kazalar meydana geliyor. Maha Metro, banliyö ve yaya geçişini kolaylaştırmak için Pune Mahanagar Parivahan Mahamandal Limited (PMPML) otobüs durakları için büyük bir yaya geçidi inşa etti. Ancak patika mevcut yolu daraltmış ve taşıt yolunu kısaltmıştır. Biz de kaldırım genişliğini azaltmak için Maha Metro’ya yazı gönderdik.”

Şehir yönetimine göre, caddenin her iki tarafında olağan patika genişliği 1,5 ila 1,8 metredir. Metro inşa edilmeden önce, PMC tarafından inşa edilen patika standart genişlikteydi. Ancak Maha Metro, PMC’ye danışmadan yürüme yolunu yeniden tasarladı ve yeniden tasarlanan yürüme yolunun genişliği, yolun her iki tarafında, en azından RTO’dan Bund Garden’a giden yolun bazı noktalarında yaklaşık 10 ila 12 fit (3 ila 3,5 metre) oldu. . Maha Metro ayrıca, Ruby Hall Clinic ve RTO metro istasyonunun yakınındaki soğan başlığını (ekstra kısım) korudu ve sokağı daha da kısıtladı.

Sandık

Maha Metrosu, PMC ve Pune Trafik Polis Departmanından mektuplar aldıktan sonra, RTO’dan Bund Garden’a giden rotadaki patikayı yeniden boyutlandırmaya başlar.

Şu anda, patika genişliği, yolun her iki tarafında, en azından RTO’dan Bund Garden’a giden yolun bazı noktalarında, neredeyse 10 ila 12 fit (3 ila 3,5 metre) kadardır.

Dönüşüm çalışmalarının tamamlanmasının ardından caddenin iki yanında 1,5 metre genişliğinde patika yol yapılacak.

Yaya yolunun standart genişliği caddenin her iki tarafında 1,5 ila 1,8 metredir.