Pune ve Raigad bölgelerindeki en çeşitli seçim bölgelerinden biri olan Ram tapınağı, işsizlik ve azalan tarımsal üretim, Maval parlamento koltuğunun siyasi resmini karakterize ediyor.
İki kez milletvekili olan ve Shiv Sena'nın (Eknath Shinde grubu) Maval Lok Sabha Mahayuti adayı olan Shrirang Barne, yollar ve istihdam gibi konuları hedef aldı. (HT DOSYASI)
Panvel, Uran, Pimpri ve Chinchwad gibi meclis bölümleri doğası gereği kentsel olsa da, Maval ve Karjat seçim bölgeleri kırsal nüfusa ev sahipliği yapıyor. Aynı zamanda en büyük imalat ve otomobil fabrikalarından bazılarına ev sahipliği yapan Talegaon ve Khopoli sanayi bölgelerine de ev sahipliği yapmaktadır. Seçmenler BT uzmanları, sanayi çalışanları ve kırsal kesimde yaşayanlardan oluşuyor. Seçim bölgesindeki seçmenlerin önemli bir kısmı Maharashtrialı olmayanlar, çoğunlukla da bölgeye yerleşmiş olan Kuzey Hindistanlılar. Herkesin ortak sorunu istihdam, yol, su ve ulaşımdır.
HT, her zaman, her yerde kriket yakalamanın tek adresi olan Crick-it'i tanıtıyor. Şimdi keşfedin!
İki kez milletvekili olan ve Shiv Sena'nın (Eknath Shinde grubu) Maval Lok Sabha Mahayuti adayı olan Shrirang Barne, yollar ve istihdam gibi konuları hedef aldı. Seçim bölgesindeki Maharashtrian olmayan seçmenlerin çoğunluğu işçi sınıfından oluşuyor ve diğerleri kendi işlerini yürütüyor.
Mahayuti adayı, Pazar günü Kharghar'a yaptığı ziyaret sırasında Ram Mandir'i seçim konusu olarak listeleyerek Maharashtrian olmayan seçmenleri hedef aldı. “Jo Ram Ko Laye Hai, Hum Une Layenge” (Ram Tapınağını yapanları destekleyeceğiz) ve “Jai Shri Ram, Jai Jai Shri Ram” gibi sloganlar atıldı.
Eyalet BJP Uttar Bharatiya Morcha (Hücre) lideri Sanjay Pandey, Kongre müttefiki Uddhav Thackeray'i Sanatan Hinduizmine karşı çalıştığı için eleştirdi. Barne'ın “Balasaheb Thackeray'in Hindutva görüşlerini takip eden” sadık bir Shiv Sainik olduğunu söyledi.
Şirketlerin Talegaon, Urse ve Takwe Budruk gibi endüstriyel merkezlerden göçü ve göçü genç seçmenler için endişe verici bir konu. Daha fazla şirketin kurulması ve yerel işlere öncelik verilmesi çağrısında bulunuyorlar. Maharashtra Endüstriyel Kalkınma Şirketi (MIDC), çevre düzenlemeleri nedeniyle sıkışıp kalan Maval'daki endüstriyel birimler için arazi satın aldı.
Kötü yollar ve tek alternatifin demiryolu olduğu kötü toplu taşıma, bölgeyi rahatsız eden sorunlardır. Daha iyi bağlantıya sahip su ve altyapı, şirketleri Maval seçim bölgesinde endüstriyel birimler kurmaya zorlayabilir.
Barne, Başbakan Narendra Modi'nin 60 yılı aşkın süredir içler acısı durumda olan yolları 10 yılda onardığını söyledi. “Daha önce, artık sekiz şeritli bir yol haline gelen JNPT Yolu üzerinde dört saat kuyrukta beklemek zorunda kalıyordunuz. Atal Setu, Mumbai'ye ulaşmak için denizin karşı tarafında inşa edildi. Pune'dan Mumbai'ye yolculuğu daha konforlu ve hızlı hale getirmek için eksik bağlantılarla ilgili çalışmalar da son aşamada.”
Barne, Maval'da Maha Vikas Aghadi'nin (MVA) resmi adayı Shiv Sena'dan (UBT) Sanjog Waghere'ye karşı yarışacak.
Waghere, iktidardaki hükümetin endüstriyel birimlere yol, su, kanalizasyon ve elektrik gibi temel olanakları sağlamada başarısız olduğunu, bunun da Maval Lok Sabha seçim bölgesinden sanayicilerin göçüne ve göçüne yol açtığını söyledi.
“Hükümet uluslararası şirketlerin kurulması için gerekli standartları korumada başarısız oldu ve onların bölgeden göçü işsizliğe yol açtı” dedi.
“Panvel gibi bir şehre her üç günde bir su temini sağlanıyor. Kötü yollar ve zayıf bağlantı ihmalin sonucudur. Bizim protestomuzun ardından demiryolları bölgeye iki tren ekledi. Maval'daki insanların çoğunluğu trenlere muhtaç” dedi Waghere.
İki kez milletvekili olan ve Shiv Sena'nın (Eknath Shinde grubu) Maval Lok Sabha Mahayuti adayı olan Shrirang Barne, yollar ve istihdam gibi konuları hedef aldı. (HT DOSYASI)
Panvel, Uran, Pimpri ve Chinchwad gibi meclis bölümleri doğası gereği kentsel olsa da, Maval ve Karjat seçim bölgeleri kırsal nüfusa ev sahipliği yapıyor. Aynı zamanda en büyük imalat ve otomobil fabrikalarından bazılarına ev sahipliği yapan Talegaon ve Khopoli sanayi bölgelerine de ev sahipliği yapmaktadır. Seçmenler BT uzmanları, sanayi çalışanları ve kırsal kesimde yaşayanlardan oluşuyor. Seçim bölgesindeki seçmenlerin önemli bir kısmı Maharashtrialı olmayanlar, çoğunlukla da bölgeye yerleşmiş olan Kuzey Hindistanlılar. Herkesin ortak sorunu istihdam, yol, su ve ulaşımdır.
HT, her zaman, her yerde kriket yakalamanın tek adresi olan Crick-it'i tanıtıyor. Şimdi keşfedin!
İki kez milletvekili olan ve Shiv Sena'nın (Eknath Shinde grubu) Maval Lok Sabha Mahayuti adayı olan Shrirang Barne, yollar ve istihdam gibi konuları hedef aldı. Seçim bölgesindeki Maharashtrian olmayan seçmenlerin çoğunluğu işçi sınıfından oluşuyor ve diğerleri kendi işlerini yürütüyor.
Mahayuti adayı, Pazar günü Kharghar'a yaptığı ziyaret sırasında Ram Mandir'i seçim konusu olarak listeleyerek Maharashtrian olmayan seçmenleri hedef aldı. “Jo Ram Ko Laye Hai, Hum Une Layenge” (Ram Tapınağını yapanları destekleyeceğiz) ve “Jai Shri Ram, Jai Jai Shri Ram” gibi sloganlar atıldı.
Eyalet BJP Uttar Bharatiya Morcha (Hücre) lideri Sanjay Pandey, Kongre müttefiki Uddhav Thackeray'i Sanatan Hinduizmine karşı çalıştığı için eleştirdi. Barne'ın “Balasaheb Thackeray'in Hindutva görüşlerini takip eden” sadık bir Shiv Sainik olduğunu söyledi.
Şirketlerin Talegaon, Urse ve Takwe Budruk gibi endüstriyel merkezlerden göçü ve göçü genç seçmenler için endişe verici bir konu. Daha fazla şirketin kurulması ve yerel işlere öncelik verilmesi çağrısında bulunuyorlar. Maharashtra Endüstriyel Kalkınma Şirketi (MIDC), çevre düzenlemeleri nedeniyle sıkışıp kalan Maval'daki endüstriyel birimler için arazi satın aldı.
Kötü yollar ve tek alternatifin demiryolu olduğu kötü toplu taşıma, bölgeyi rahatsız eden sorunlardır. Daha iyi bağlantıya sahip su ve altyapı, şirketleri Maval seçim bölgesinde endüstriyel birimler kurmaya zorlayabilir.
Barne, Başbakan Narendra Modi'nin 60 yılı aşkın süredir içler acısı durumda olan yolları 10 yılda onardığını söyledi. “Daha önce, artık sekiz şeritli bir yol haline gelen JNPT Yolu üzerinde dört saat kuyrukta beklemek zorunda kalıyordunuz. Atal Setu, Mumbai'ye ulaşmak için denizin karşı tarafında inşa edildi. Pune'dan Mumbai'ye yolculuğu daha konforlu ve hızlı hale getirmek için eksik bağlantılarla ilgili çalışmalar da son aşamada.”
Barne, Maval'da Maha Vikas Aghadi'nin (MVA) resmi adayı Shiv Sena'dan (UBT) Sanjog Waghere'ye karşı yarışacak.
Waghere, iktidardaki hükümetin endüstriyel birimlere yol, su, kanalizasyon ve elektrik gibi temel olanakları sağlamada başarısız olduğunu, bunun da Maval Lok Sabha seçim bölgesinden sanayicilerin göçüne ve göçüne yol açtığını söyledi.
“Hükümet uluslararası şirketlerin kurulması için gerekli standartları korumada başarısız oldu ve onların bölgeden göçü işsizliğe yol açtı” dedi.
“Panvel gibi bir şehre her üç günde bir su temini sağlanıyor. Kötü yollar ve zayıf bağlantı ihmalin sonucudur. Bizim protestomuzun ardından demiryolları bölgeye iki tren ekledi. Maval'daki insanların çoğunluğu trenlere muhtaç” dedi Waghere.