Pune Municipal Corporation’ın (PMC) Yollar Departmanı, çoğu geçtiğimiz yıl içinde çukurlarla sonuçlanan standart altı restorasyon çalışmalarını ciddiye aldı ve tüm şirketleri ve devlet kurumlarını ve bunların su temini ve drenaj departmanlarını yol çalışması için yönlendirdi. yayınlanan yönergelere uygun olarak profesyonel bir şekilde onarın. Özellikle, PMC Yollar Departmanı, Su Temini ve Drenaj Departmanlarını kazmayı en aza indirmeleri ve bunun yerine muson öncesi yol restorasyonuna odaklanmaları için yönlendirmiştir.
Çukurlu yollara neden olan düşük kaliteli restorasyon çalışmaları ışığında, PMC tüm departmanlardan yolları yayınlanan yönergelere göre düzgün bir şekilde restore etmelerini istedi. (Rahul Raut/HT fotoğrafı)
Karayolları İdaresi baş mühendisi Sahebrao Dandge, “Karayolları İdaresi tarafından yayınlanan genelgeye göre yolları eski haline getirmeleri için tüm şirket ve kurumlar ile su temini ve drenaj departmanlarına kesin talimatlar verdik. Tüm ajanslara ve PMC departmanlarına teknik şartnameleri diyagramlarla birlikte verdik. İlk defa bir haber bülteni yayınladık.”
Su tedarik departmanı baş mühendisi Nandkumar Jagtap şunları söyledi: “Tüm müteahhitlere yol restorasyon prosedürlerini sıkı bir şekilde takip etmeleri talimatını verdik. Bu yıl muson mevsiminde su temini çalışmalarını sınırlamaya karar verdik. Bu sefer kurtarma çalışmasına odaklanacağız. Kentin farklı noktalarında çalışmalar devam ediyor.”
Drenaj bölümünün baş müfettişi Santosh Tandale şunları söyledi: “Geçen yıl su temini ve drenaj bölümleri aynı anda farklı alanlarda hafriyat çalışması gerçekleştirdi. Şimdi onarım çalışmalarını yol yapım otoritesinin talimatlarına göre yapıyoruz. Şu anda herhangi bir kazı çalışması yapılmıyor. Bütün çalışmaları yaptık.”
Bu yıl PMC Yollar Departmanı, BSNL, Maharashtra Gas Nigam Limited (MGNL), Maharashtra State Electricity Distribution Company Limited (MSEDCL), Tata Communication, Maharashtra Metro Rail Corporation Limited (Maha Metro), Power dahil olmak üzere çeşitli şirket ve kurumlara kazma izinleri verdi. Izgara Şirketi ve diğerleri. Ayrıca, Su Temin Departmanı 7/24 Su Eşitliği Programı için su hatları döşemek üzere onay almıştır.
Çukurlu yollara neden olan düşük kaliteli restorasyon çalışmaları ışığında, PMC tüm departmanlardan yolları yayınlanan yönergelere göre düzgün bir şekilde restore etmelerini istedi. (Rahul Raut/HT fotoğrafı)
Karayolları İdaresi baş mühendisi Sahebrao Dandge, “Karayolları İdaresi tarafından yayınlanan genelgeye göre yolları eski haline getirmeleri için tüm şirket ve kurumlar ile su temini ve drenaj departmanlarına kesin talimatlar verdik. Tüm ajanslara ve PMC departmanlarına teknik şartnameleri diyagramlarla birlikte verdik. İlk defa bir haber bülteni yayınladık.”
Su tedarik departmanı baş mühendisi Nandkumar Jagtap şunları söyledi: “Tüm müteahhitlere yol restorasyon prosedürlerini sıkı bir şekilde takip etmeleri talimatını verdik. Bu yıl muson mevsiminde su temini çalışmalarını sınırlamaya karar verdik. Bu sefer kurtarma çalışmasına odaklanacağız. Kentin farklı noktalarında çalışmalar devam ediyor.”
Drenaj bölümünün baş müfettişi Santosh Tandale şunları söyledi: “Geçen yıl su temini ve drenaj bölümleri aynı anda farklı alanlarda hafriyat çalışması gerçekleştirdi. Şimdi onarım çalışmalarını yol yapım otoritesinin talimatlarına göre yapıyoruz. Şu anda herhangi bir kazı çalışması yapılmıyor. Bütün çalışmaları yaptık.”
Bu yıl PMC Yollar Departmanı, BSNL, Maharashtra Gas Nigam Limited (MGNL), Maharashtra State Electricity Distribution Company Limited (MSEDCL), Tata Communication, Maharashtra Metro Rail Corporation Limited (Maha Metro), Power dahil olmak üzere çeşitli şirket ve kurumlara kazma izinleri verdi. Izgara Şirketi ve diğerleri. Ayrıca, Su Temin Departmanı 7/24 Su Eşitliği Programı için su hatları döşemek üzere onay almıştır.