Pune, ülkenin Perşembe günü sunulan 2024 geçici bütçesindeki üç önemli demiryolu koridorundan ikisine dahil edildi. İlk demiryolu koridoru “Enerji, Çimento ve Mineraller”; ikinci koridor “yüksek yoğunlukludur”; üçüncüsü ise “Liman Bağlantı Koridoru”dur. Bu üç koridordan Pune'dan Lonavala'ya rota (63 km) Yüksek Yoğunluk koridoruna dahil edilirken Pune'dan Solapur'a Wadi'ye rota (412 km) Enerji, Çimento ve Mineraller koridoruna dahil edildi.
Ön bütçeye göre demiryolu, her üç koridorda da yaklaşık 40.000 km yeni hat inşa edecek. Demiryoluna göre iki şeritli güzergahlar dört şeride, dört şeritli güzergahlar ise altı şeride çıkarılacak. (TEMSİLCİ FOTOĞRAFI)
Bu aynı zamanda önümüzdeki yedi ila sekiz yıl içinde Lonavala rotasından Pune'a, Solapur üzerinden Wadi'ye kadar 475 km mesafede üçüncü ve dördüncü bir rotanın olacağı anlamına geliyor ve bu da demiryolu trafiğini sadece artırmakla kalmayıp aynı zamanda hızlandıracak. Ön bütçeye göre demiryolu, her üç koridorda da yaklaşık 40.000 km yeni hat inşa edecek. Demiryoluna göre iki şeritli güzergahlar dört şeride, dört şeritli güzergahlar ise altı şeride çıkarılacak. Bu sadece tren sayısını değil tren hızını da artırıyor.
2024 Bütçesinin tam kapsamı yalnızca HT'de bulunabilir. Şimdi keşfedin!
Üst düzey bir demiryolu yetkilisi, isminin açıklanmaması kaydıyla şunları söyledi: “Mumbai tarafındaki Pune tren istasyonunun beş yerinde 'çift elmas traversler' var ve bunların kaldırılması gerekiyor.” Bunların yerine “basit bir eleme” getirilecek. Bu, bakım ve onarım işlerini kolaylaştırır. Bir parçadan ikinci veya üçüncü parçaya geçiş için “çift elmas travers” kullanılır. Bu seçmen katılımının önemli bir parçası. Bir kararlılık ₹Bu amaçla bütçeden 25 milyon lira ayrıldı.”
Sırasında ₹Bu yılın bütçesinde, inşa edilmeye değer demiryolları için 2,52 lakh crore Rs tahsis edildi ₹Maharashtra'da 15.554 crore uygulanacak. 2014 yılından önce Maharashtra'da her yıl 58 km demiryolu hattı inşa ediliyordu. Artık eyalette her yıl 400 km demiryolu hattı inşa ediliyor. Maharashtra'da, Pune bölgesindeki 16 istasyon dahil olmak üzere 116 tren istasyonu yenilendi.
Ön bütçeye göre demiryolu, her üç koridorda da yaklaşık 40.000 km yeni hat inşa edecek. Demiryoluna göre iki şeritli güzergahlar dört şeride, dört şeritli güzergahlar ise altı şeride çıkarılacak. (TEMSİLCİ FOTOĞRAFI)
Bu aynı zamanda önümüzdeki yedi ila sekiz yıl içinde Lonavala rotasından Pune'a, Solapur üzerinden Wadi'ye kadar 475 km mesafede üçüncü ve dördüncü bir rotanın olacağı anlamına geliyor ve bu da demiryolu trafiğini sadece artırmakla kalmayıp aynı zamanda hızlandıracak. Ön bütçeye göre demiryolu, her üç koridorda da yaklaşık 40.000 km yeni hat inşa edecek. Demiryoluna göre iki şeritli güzergahlar dört şeride, dört şeritli güzergahlar ise altı şeride çıkarılacak. Bu sadece tren sayısını değil tren hızını da artırıyor.
2024 Bütçesinin tam kapsamı yalnızca HT'de bulunabilir. Şimdi keşfedin!
Üst düzey bir demiryolu yetkilisi, isminin açıklanmaması kaydıyla şunları söyledi: “Mumbai tarafındaki Pune tren istasyonunun beş yerinde 'çift elmas traversler' var ve bunların kaldırılması gerekiyor.” Bunların yerine “basit bir eleme” getirilecek. Bu, bakım ve onarım işlerini kolaylaştırır. Bir parçadan ikinci veya üçüncü parçaya geçiş için “çift elmas travers” kullanılır. Bu seçmen katılımının önemli bir parçası. Bir kararlılık ₹Bu amaçla bütçeden 25 milyon lira ayrıldı.”
Sırasında ₹Bu yılın bütçesinde, inşa edilmeye değer demiryolları için 2,52 lakh crore Rs tahsis edildi ₹Maharashtra'da 15.554 crore uygulanacak. 2014 yılından önce Maharashtra'da her yıl 58 km demiryolu hattı inşa ediliyordu. Artık eyalette her yıl 400 km demiryolu hattı inşa ediliyor. Maharashtra'da, Pune bölgesindeki 16 istasyon dahil olmak üzere 116 tren istasyonu yenilendi.