Yol onarım çalışmaları ve çukurlarla birleşen sürekli yağmur, Çarşamba günü Navale Köprüsü ile Warje arasında büyük bir trafik sıkışıklığına neden oldu. Taşıtlar, Çarşamba günü Yeni Katraj Tüneli’ne kadar 4 km’lik bir kuyruğun olduğu yoğun saatlerde trafiğin gözlemlendiğini ve bunun rahatsızlıklara neden olduğunu söyledi.
Taşıtlar, Çarşamba günü Yeni Katraj Tüneli’ne kadar 4 km’lik bir sıra ile trafiğin yoğun olduğu saatlerde trafiğin rahatsızlıklara neden olduğunu söyledi (Rahul Raut/HT PHOTO).
Nehir köprüsünden Yeni Katraj Tüneli’ne kadar geniş bir konvoy oluştu ve otoyol tamamen durma noktasına geldi. Devam eden yağmur trafik akışını önemli ölçüde etkiledi ve durumu daha da kötüleştirdi. Ayrıca otoyola bağlanan Warje bölgesindeki yollarda da yoğun trafik sıkışıklığı yaşandı.
DCP (Trafik) Vijay Magar şunları söyledi: “Trafik sorunu esas olarak onarılmamış ve suyla dolu devasa çukurlardan kaynaklanıyor. Sürücülerin bu tür çöküntülerden geçmesi zordur ve bu da kaotik manzaralara neden olur. Ancak durum kötüleşti ve bir an önce onarılmaları gerekiyor.”
Banliyö Sanjay Singh şunları söyledi: “Otoyoldaki yol durumu, büyük çukurlar nedeniyle en kötü durumda. Karayolları yetkililerinin ve tüm yetkililerin birlikte hareket ederek çukurların bir an önce onarılmasını istiyoruz.”
Bu arada, şehir polisi vatandaşları yol boyunca araç kullanırken dikkatli olmaya ve kazaları önlemek için tüm güvenlik önlemlerini almaya çağırdı. Pune-Bengaluru otoyolu, şehrin en işlek ulaşım koridorlarından biridir. 4 km boyunca uzanan Vadgaon Köprüsü’ne giden Katraj Yeni Tünel karayolu bölümü kaza eğilimli bir alandır.
2014’ten Nisan 2023’e kadar olan son dokuz yılda, bu bölgede toplam 84 ölüm, 235 yaralanma, 215 kaza ve 165 araç hasarı bildirildi.
Taşıtlar, Çarşamba günü Yeni Katraj Tüneli’ne kadar 4 km’lik bir sıra ile trafiğin yoğun olduğu saatlerde trafiğin rahatsızlıklara neden olduğunu söyledi (Rahul Raut/HT PHOTO).
Nehir köprüsünden Yeni Katraj Tüneli’ne kadar geniş bir konvoy oluştu ve otoyol tamamen durma noktasına geldi. Devam eden yağmur trafik akışını önemli ölçüde etkiledi ve durumu daha da kötüleştirdi. Ayrıca otoyola bağlanan Warje bölgesindeki yollarda da yoğun trafik sıkışıklığı yaşandı.
DCP (Trafik) Vijay Magar şunları söyledi: “Trafik sorunu esas olarak onarılmamış ve suyla dolu devasa çukurlardan kaynaklanıyor. Sürücülerin bu tür çöküntülerden geçmesi zordur ve bu da kaotik manzaralara neden olur. Ancak durum kötüleşti ve bir an önce onarılmaları gerekiyor.”
Banliyö Sanjay Singh şunları söyledi: “Otoyoldaki yol durumu, büyük çukurlar nedeniyle en kötü durumda. Karayolları yetkililerinin ve tüm yetkililerin birlikte hareket ederek çukurların bir an önce onarılmasını istiyoruz.”
Bu arada, şehir polisi vatandaşları yol boyunca araç kullanırken dikkatli olmaya ve kazaları önlemek için tüm güvenlik önlemlerini almaya çağırdı. Pune-Bengaluru otoyolu, şehrin en işlek ulaşım koridorlarından biridir. 4 km boyunca uzanan Vadgaon Köprüsü’ne giden Katraj Yeni Tünel karayolu bölümü kaza eğilimli bir alandır.
2014’ten Nisan 2023’e kadar olan son dokuz yılda, bu bölgede toplam 84 ölüm, 235 yaralanma, 215 kaza ve 165 araç hasarı bildirildi.