Sus yoğun trafikte boğuluyor, vatandaşlar saatlerce yollarda mahsur kalıyor

hulya

New member
Sus Gaon’da son beş yılda büyük bir gayrimenkul gelişimi yaşanırken, altyapı, özellikle de yollar buna ayak uyduramadı, bu da trafik sıkışıklığına ve işe gidip gelenler için saatlerce süren kuyruklara neden oldu. Daha da kötüsü, sokak satıcıları ve gelişigüzel park edilmiş araçlar, kaldırımlarda ve ara sokaklarda kalan çok az alanı kaplıyor.


Sus Gaon’un sokakları zaten dar olsa da, gelişigüzel park edilmiş araçlar ve kaldırımlara ve ara sokaklara tecavüz eden satıcılar, zaten gergin olan altyapı üzerinde daha fazla baskı oluşturuyor. (HT fotoğrafı)

Sus Gaon sakini olan ve mahallenin yakınında derme çatma bir ayakkabı tamirhanesi sahibi olan Rajesh Kamle, karayolu tesislerinin eksikliği ve artan nüfus ve Hinjewadi’ye seyahat eden teknisyenler tarafından yoğun olarak kullanılan yollar nedeniyle yolların araçların saldırısı altında çökmesine neden olmakla hükümeti suçluyor Bilgi Teknolojileri (BT) Parkı sorunu daha da kötüleştiriyor.

Geçtiğimiz yılı sonlandırın ve 2024’e HT ile hazırlanın! buraya tıklayın

Hinjewadi’ye ve Symbiosis ile Lupin Pharma gibi diğer yerlere seyahat eden binlerce kişi için Sus köyündeki ana meydan ile Kohinoor Falcon Kulesi arasındaki rota, yoğun zamanlarda bir kabusa dönüşüyor. BT mühendisi Aparna Deshpande şöyle dedi: “Bu rotayı her gün kullanıyorum ve son zamanlarda uzun bir araç kuyruğu oluştu ve bu da Hinjewadi BT Parkı’na olan yolculuğumu neredeyse 30 dakika geciktirdi.” Polisin ve yerel yetkililerin, durumu iyileştirmek için harekete geçmesi gerekiyor. durum.”

Sus Gaon’un sokakları zaten dar olsa da, gelişigüzel park edilmiş araçlar ve kaldırımlara ve ara sokaklara tecavüz eden satıcılar, zaten gergin olan altyapı üzerinde daha fazla baskı oluşturuyor. İşe gidip gelenlerin çoğu için hem sabahlar hem de akşamlar berbattır. Üstelik okulların öğleden sonra tatil olması daha da fazla kaosa yol açıyor.

Sık sık işe gidip gelen Venkatesh Powar şunları söyledi: “Bazen trafik polisi gelir ama ne zaman orada olacaklarının garantisi yoktur. Araçlar birbirini geçiyor, bu da gereksiz trafik sıkışıklığına yol açıyor ve burada bir iki saat mahsur kalıyoruz. Eğer evden saat 16.00’da çıkarsam, Sus’u geçip eve döndüğümde saat 20.00 olur.”

Sus Gaon’da son beş yılda gayrimenkul projelerinin sayısı artarken, yollar sadece bazı kesimlerde genişletildi. Her gün işe giderken Sus Gaon’un önünden geçen bir sürücü şunları söyledi: “Bazen durum zorlaştığında köylüler dışarı çıkıp trafiğin yönetilmesine yardım ediyor. Çekçek sürücüleri daha fazla ilerlemeyi reddediyor ve bizden inmemizi istiyor. Beş ila altı kilometrelik rota için fahiş fiyatlar talep ediyorlar ve bu fiyatlar genellikle maliyetinden fazla değil ₹20. Araçlar hareket etmiyor gibi göründüğü için benzin doldurmak anlamsız geliyor.”

Pimpri-Chinchwad trafik bölümü polis komiseri yardımcısı Bapu Bangar, iki ila üç kilometrelik dar alanın genişletilmesi gerektiğini söyledi. “Araç trafiğinin düzenli olması için koşulların iyileştirilmesi gerekiyor. Aynı zamanda vatandaşların disiplinli bir şekilde araç kullanabilmeleri için bölmelerin de eklenmesi gerekiyor.” Yoğun saatlerde polis, darboğazları önlemek için trafiği izliyor. Bangar, karayolu idaresinin bölgedeki trafiği rahatlatmak için daha fazla önlem alması gerektiğini söyledi.